Zamówienia złożone do godz. 10:30 wysyłamy tego samego dnia.
  • Obecnie brak na stanie
Spawana wkładka gwintowana do czujników temperatury, nox, spalin DPF M14 x1,5 Triumf 41313
  • Obecnie brak na stanie

Spawana wkładka gwintowana do czujników temperatury, nox, spalin DPF M14 x1,5 Triumf 41313

14,00 zł
Brutto

Ilość

Obecnie brak na stanie
  Bezpieczne zakupy

Szybkie płatności przelewy24, przelew bankowy

  Wysyłka 24h

Sprzedawane produkty mamy na magazynie

  Wygodna polityka zwrtotów

Masz 14 dni na zwrot produktu

Spawana wkładka (tulejka redukcja) gwintowana do czujników DPF M14x1,5 

Kod produktu: 41313

Kod EAN: 8585043681123

Marka: Triumf


Filtr cząstek stałych nazywa się filtrem DPF lub filtrem FAP. Filtr DPF jest przeznaczony do wychwytywania sadzy w układzie wydechowym pojazdu silnikowego. Większość silników Diesla jest wyposażona w ten filtr od 2007 roku. Jeśli filtr DPF wskazuje na awarię, należy go odpowiednio zdiagnozować. Jeśli usunięcie tej usterki jest nieskuteczne poprzez diagnostykę elektroniczną i powoduje powtarzalną regenerację, lub jeśli konieczna jest wymiana czujnika filtra cząstek stałych, a nawet czyszczenie DPF, filtr należy usunąć z pojazdu. Często zdarza się, że wysokie temperatury i późniejsze pieczenie śruby zwalniającej czujnik uniemożliwiają usunięcie samego czujnika w standardowy sposób.

Czyszczenie maszynowe filtra DPF wymaga zdjęcia czujnika DPF. Zaleta użytkowania: - Nie trzeba wycinać uszkodzonego gwintu ani wkładać czujnika filtra DPF W niektórych przypadkach ogrzewanie indukcyjne nie okazało się skuteczne, ponieważ czujnik jest zamontowany w obudowie ze stali nierdzewnej i nie został wystarczająco nagrzany przez indukcję. Ponieważ każdy warsztat nie jest wyposażony w palnik acetylenowy do podgrzewania czujnika, postanowiliśmy wyprodukować ten gwintowany reduktor. Użyj: Po usunięciu filtra DPF z samochodu zaciskamy ten zespół w imadle. Odcinamy montaż czujnika DPF wraz z oryginalnym kołnierzem za pomocą cienkiej tarczy tnącej (1 mm), co pozwala nam uwolnić sam czujnik bez uszkodzenia gwintu. Następnie oryginalne zewnętrzne mocowanie czujnika jest odcinane wzdłużnie. Używając tego lub nowego czujnika, używamy naszego adaptera - gwintowanego reduktora  z gwintem wewnętrznym M14x1,5, który spawamy z korpusem DPF kilkoma punktami. Spawanie punktowe wykonujemy poprzecznie, co zapewnia wyrównanie redukcji spoiny i wygodne wkręcenie czujnika. Spawany reduktor gwintu na korpusie filtra DPF Tak utworzony kołnierz pozwala nam przykręcić czujnik na swoje miejsce. Ta naprawa zwiększy wydajność pracy i znaczne koszty finansowe związane z zakupem nowego czujnika, jeśli spróbujemy przymusowo przeciąć czujnik po jego demontażu. Po dokładnym przyspawaniu złącza gwintowanego sprawdź poprawność i czystość gwintu, wkręcając czujnik filtra cząstek stałych. Następnie ponownie zainstaluj filtr DPF w pojeździe i sprawdź, czy czujnik DPF jest szczelny.

O inne wymiary proszę pytać w wiadomości. 

: 41313
Out of Stock

Specyficzne kody

EAN13
8585043681123

Inne produkty z tej kategorii